Voor BodyHarmony een opvallende flyer gemaakt. Voorkant in het oog springend, achterkant met informatie.
Huisstijl Bekker Organisatie Advies
Kobien2019-03-29T12:18:39+01:00Voor Michiel Bekker en logo en huisstijl mogen ontwerpen.
Motto: Doe wat nodig is en doe dat goed
Pay-off: orde in de inhoud | rust in het proces | duidelijkheid voor de mensen
Aan de hand van ons contact heb ik wat steekwoorden opgeschreven die bij me opkwamen; Human Resource Manager | Mensen | Personeel | Persoonlijk | Proces | Traject | Duidelijkheid | Transparantie | Organisatie | Zakelijk | Duimpje | Goed | Oke | Orde | Rust | Management
Het beeldmerk staat voor proces, kleuren lopen in elkaar over. Aan elkaar verbonden in een cirkel. De cirkel in het midden is het centrale punt, de organisator. Verder vond ik het grappig de B van Bekker erin te verwerken. Strak font, zakelijk, staat goed bij de ronde vorm van het beeldmerk. Kleuren: Blauw staat voor vertrouwen, duidelijke communicatie en betrouwbaarheid. Roze staat voor energie en spanning.
Bouwbureau Kramer
Kobien2018-09-17T06:49:23+02:00Van Marie | Bouwbureau Kramer kreeg ik de vraag of ik zijn huisstijl een beetje kon verfrissen. Eigenlijk hoefde het logo niet aangepast, maar als ik een andere optie had stond hij er wel voor open. Het rood moest blijven, dat was een must! Natuurlijk heb ik verschillende nieuwe opties voorgeschoteld en heb Marie kunnen overtuigen om ook het logo aan te passen.
Voor de huisstijl heb ik vervolgens het lijnenspel doorgevoerd en tot een nieuw fris geheel gekomen.
PMME
Kobien2018-06-19T16:33:20+02:00De wens was om een folder aan te kunnen bieden na een gesprek. Of het nu op een beurs was of na een netwerkgesprek. Niet te groot, waarin duidelijk beschreven staat wat ze doen, wie ze zijn en waarom je met PMME in zee moet gaan. Ik ben uitgekomen op een 3-luik folder. Ligt makkelijk in de hand, makkelijk in een binnenzak te stoppen en voldoende ruimte voor tekst. Om het wat levendiger te maken heb ik ook wat foto’s en illustraties toegevoegd.
Flyer Phoenix
Kobien2018-06-16T08:57:36+02:00Voor Phoenix een mooie wervingsflyer mogen ontwerpen. Het doel is om meer leden aan te trekken, daarom is deze flyer ook afgedrukt als A1 poster.
Logo en huisstijl Casa Baliza
Kobien2018-02-09T10:57:46+01:00Voor een startende B&B in Spanje heb ik een logo mogen ontwerpen dat past bij de doelgroep. Ik heb de volgende briefing ontvangen voordat ik begon met het ontwerp van het logo.
“De naam van de B&B is Casa Baliza. Dit is voorgekomen uit een samentrekking van Bali en Ibiza waar ik heel graag op vakantie ga. Ik vind de sfeer hier heerlijk en het gebruik van natuurlijke materialen in de villas spreken me heel erg aan. Casa Baliza krijgt ook deze invloeden met hemel bedden, buddah beelden, Egyptisch katoen en veel natuurlijke materialen. Dit alles wel met een gezellige sfeer want dat vind ik het belangrijkst, create a home away from home.
Daarnaast betekent Baliza in het oud Spaans ook licht punt / baken. Ik zou graag de baken zijn voor mensen in mijn B&B. Qua kleuren vind ik turquoise, paars en grijs erg mooi. Ik zat zelf te denken aan iets wat kenmerkend voor Bali en Ibiza is en dat is een gekko, maar ik ben helemaal niet creatief dus dat laat ik graag aan jou over…. Ik zit qua prijs in het hoger segment dus de doelgroep is met name koppels tussen de 28-65 jaar die van luxe en comfort houden.”
Naast het logo heb ik ook de huisstijl ontworpen die volledig past en aansluit bij het logo.
En uiteindelijk kreeg ik voor dit project ook een prachtige recensie: “Kobien is een prettig persoon om mee samen te werken. Creatief, snel en met gevoel voor detail heeft ze een fantastisch logo ontworpen waar we heel blij mee zijn. “
Kim van Gestel
Kobien2017-11-27T09:48:54+01:00Logo gemaakt voor Kim van Gestel, psycholoog. Ze gaf aan iets met het oog te willen uit een vorig logo. Het vorige logo was gebaseerd op een kralenketting. Ik heb daarom de ronde vorm terug laten komen van de ketting. Bij dit beeldmerk zie je een oog verwerkt in een vergrootglas. Het oog staat voor visie, meekijken, controlerende functie. Het vergrootglas staat voor in het grote geheel toch details kunnen zien.
Font:
Het font is een strak, zakelijk font. Past goed bij de strakke lijnen van het beeldmerk.
Kleurassociaties in het logo:
Turquoise: stabiliteit, rust, groei en orde.
Paars: wijsheid, creativiteit en fantasierijkkwaliteit.
Uitnodigingskaart
Kobien2017-11-27T09:41:42+01:00Uitnodigingskaart gemaakt voor een 50-jarige. Ik heb 2 opties voorgelegd, uiteindelijk is de kaart met de sterren gekozen.
Uitnodigingskaart
Kobien2017-11-27T09:40:21+01:00Een mooie uitnodigingskaart gemaakt voor een 80-jarige.
Happy Healthcare
Kobien2017-11-27T09:11:34+01:00Logo ontworpen voor Happy Healthcare. Een bedrijf die mensen helpt aan een gezondere levensstijl. Dit door gezonder eten, minder suiker en powerwalken.
Op Facebook kreeg ik deze recensie:
Het is hoog tijd voor een “veer-in-je-reet”bericht. Kobien van der Luit van Luidt Design heeft dat mooie logo voor me ontworpen! Ik ben er elke dag gelukkig mee!
En wat ook zo fijn is; ze helpt me met mijn website als ik weer eens iets bedacht heb, wat makkelijk lijkt, maar in uitvoering nog best heel lastig is