WVS Schilderwerken huisstijl en responsive website

2021-02-12T15:02:14+01:00

WVS Schilderwerken is al een aantal jaar zelfstandig ondernemer, maar vond dat het tijd werd voor een professionele uitstraling. Ik heb het logo aangepast en daarbij ook de huisstijl vorm gegeven. Ook heb ik de website gebouwd waarop je kunt zien wat WVS Schilderwerken allemaal in zijn mars heeft. Handig om nieuwe klanten mee aan te trekken 😉

Om de site in actie te zien…. www.wvsschilderwerken.nl

Bucketkist | met beschrijfbare kaartjes

2021-01-12T06:25:30+01:00

Een mooi project mogen vormgeven. Ik kreeg de vraag om een doosje te maken (geen standaard maar helemaal op maat gemaakt). Daar gaat mij vormgevershart toch echt wel sneller van kloppen 😉
Het was de bedoeling om een bucketkist te maken. Dus eigenlijk een bucketlist maar dan in een andere vorm. Daarnaast moesten in de “kist” nog kaartjes komen waar wensen opgeschreven kunnen worden. Ook heb ik nog een aantal wensen op de kaartjes laten drukken.

Deze kan ik weer van mijn bucketlist strepen 😉 …..

Logo ontwerp | Henriette van Hemert

2019-09-13T15:57:27+02:00

Voor Henriette heb ik dit logo mogen ontwerpen. Na een gesprek wist ik dat ze van strak maar niet te zakelijk houdt. Dit beeldmerk staat voor duidelijkheid, bedrijf om op te bouwen, gids in het doolhof.
Naast de donkere kleur is er bewust voor een heldere blauwe kleur gekozen.

Huisstijl Bekker Organisatie Advies

2019-03-29T12:18:39+01:00

Voor Michiel Bekker en logo en huisstijl mogen ontwerpen.

 Motto: Doe wat nodig is en doe dat goed
Pay-off: orde in de inhoud | rust in het proces | duidelijkheid voor de mensen

Aan de hand van ons contact heb ik wat steekwoorden opgeschreven die bij me opkwamen; Human Resource Manager | Mensen | Personeel | Persoonlijk | Proces | Traject | Duidelijkheid | Transparantie | Organisatie | Zakelijk | Duimpje | Goed | Oke | Orde | Rust | Management

Het beeldmerk staat voor proces, kleuren lopen in elkaar over. Aan elkaar verbonden in een cirkel. De cirkel in het midden is het centrale punt, de organisator. Verder vond ik het grappig de B van Bekker erin te verwerken. Strak font, zakelijk, staat goed bij de ronde vorm van het beeldmerk. Kleuren: Blauw staat voor vertrouwen, duidelijke communicatie en betrouwbaarheid. Roze staat voor energie en spanning.

Bouwbureau Kramer

2018-09-17T06:49:23+02:00

Van Marie | Bouwbureau Kramer kreeg ik de vraag of ik zijn huisstijl een beetje kon verfrissen. Eigenlijk hoefde het logo niet aangepast, maar als ik een andere optie had stond hij er wel voor open. Het rood moest blijven, dat was een must! Natuurlijk heb ik verschillende nieuwe opties voorgeschoteld en heb Marie kunnen overtuigen om ook het logo aan te passen.

Voor de huisstijl heb ik vervolgens het lijnenspel doorgevoerd en tot een nieuw fris geheel gekomen.

PMME

2018-06-19T16:33:20+02:00

De wens was om een folder aan te kunnen bieden na een gesprek. Of het nu op een beurs was of na een netwerkgesprek. Niet te groot, waarin duidelijk beschreven staat wat ze doen, wie ze zijn en waarom je met PMME in zee moet gaan. Ik ben uitgekomen op een 3-luik folder. Ligt makkelijk in de hand, makkelijk in een binnenzak te stoppen en voldoende ruimte voor tekst. Om het wat levendiger te maken heb ik ook wat foto’s en illustraties toegevoegd.

Ga naar de bovenkant