Was en Strijkstudio 2.0 | Logo en Sign

2022-07-22T14:53:33+02:00

Voor de Was en Strijkstudio 2.0 heb ik het logo mogen ontwerpen. Helene heeft het bedrijf overgenomen en wilde professioneel overkomen. Ze heeft veel klanten bij zorginstellingen, hotels en festivals. Veel onderweg dus, dan kan een sign op je auto niet ontbreken. Het moest vrolijk maar toch zakelijk zijn.

Ook zoiets nodig? info@luidtdesign | o6 16 38 70 15

WVS Schilderwerken huisstijl en responsive website

2021-02-12T15:02:14+01:00

WVS Schilderwerken is al een aantal jaar zelfstandig ondernemer, maar vond dat het tijd werd voor een professionele uitstraling. Ik heb het logo aangepast en daarbij ook de huisstijl vorm gegeven. Ook heb ik de website gebouwd waarop je kunt zien wat WVS Schilderwerken allemaal in zijn mars heeft. Handig om nieuwe klanten mee aan te trekken ūüėČ

Om de site in actie te zien…. www.wvsschilderwerken.nl

Logo ontwerp | Henriette van Hemert

2019-09-13T15:57:27+02:00

Voor Henriette heb ik dit logo mogen ontwerpen. Na een gesprek wist ik dat ze van strak maar niet te zakelijk houdt. Dit beeldmerk staat voor duidelijkheid, bedrijf om op te bouwen, gids in het doolhof.
Naast de donkere kleur is er bewust voor een heldere blauwe kleur gekozen.

Praktijk voor Psychologie | Kim van Gestel

2018-10-12T14:37:15+02:00

Omdat Kim haar doelgroep heeft uitgebreid met jongvolwassenen wilde ze de naam van de praktijk aanpassen. En bij een nieuwe naam hoort ook een frisse look. De voorwaarden waar ik rekening mee moest houden waren de ronde vormen, de naam Kim van Gestel moest blijven, de kleuren ook en misschien wat beweging.

Het was dan ook niet heel simpel, maar uiteindelijk heb ik de ballen samengevoegd wat een mooi geheel is geworden, nog herkenbaar is gebleven en de nieuwe naam bevat.

Bouwbureau Kramer

2018-09-17T06:49:23+02:00

Van Marie | Bouwbureau Kramer kreeg ik de vraag of ik zijn huisstijl een beetje kon verfrissen. Eigenlijk hoefde het logo niet aangepast, maar als ik een andere optie had stond hij er wel voor open. Het rood moest blijven, dat was een must! Natuurlijk heb ik verschillende nieuwe opties voorgeschoteld en heb Marie kunnen overtuigen om ook het logo aan te passen.

Voor de huisstijl heb ik vervolgens het lijnenspel doorgevoerd en tot een nieuw fris geheel gekomen.

Logo en huisstijl Casa Baliza

2018-02-09T10:57:46+01:00

Voor een startende B&B in Spanje heb ik een logo mogen ontwerpen dat past bij de doelgroep. Ik heb de volgende briefing ontvangen voordat ik begon met het ontwerp van het logo.

“De naam van de B&B is Casa Baliza. Dit is voorgekomen uit een samentrekking van Bali en Ibiza waar ik heel graag op vakantie ga. Ik vind de sfeer hier heerlijk en het gebruik van natuurlijke materialen in de villas spreken me heel erg aan. Casa Baliza krijgt ook deze invloeden met hemel bedden, buddah beelden, Egyptisch katoen en veel natuurlijke materialen. Dit alles wel met een gezellige sfeer want dat vind ik het belangrijkst, create a home away from home.
Daarnaast betekent Baliza in het oud Spaans ook licht punt / baken. Ik zou graag de baken zijn voor mensen in mijn B&B. Qua kleuren vind ik turquoise, paars en grijs erg mooi. Ik zat zelf te denken aan iets wat kenmerkend voor Bali en Ibiza is en dat is een gekko, maar ik ben helemaal niet creatief dus dat laat ik graag aan jou over….¬†Ik zit qua prijs in het hoger segment dus de doelgroep is met name koppels tussen de 28-65 jaar die van luxe en comfort houden.”

Naast het logo heb ik ook de huisstijl ontworpen die volledig past en aansluit bij het logo.

En uiteindelijk kreeg ik voor dit project ook een prachtige recensie:¬†“Kobien is een prettig persoon om mee samen te werken. Creatief, snel en met gevoel voor detail heeft ze een¬†fantastisch logo ontworpen waar we heel blij mee zijn. “

Kim van Gestel

2017-11-27T09:48:54+01:00

Logo gemaakt voor Kim van Gestel, psycholoog. Ze gaf aan iets met het oog te willen uit een vorig logo. Het vorige logo was gebaseerd op een kralenketting. Ik heb daarom de ronde vorm terug laten komen van de ketting. Bij dit beeldmerk zie je een oog verwerkt in een vergrootglas. Het oog staat voor visie, meekijken, controlerende functie. Het vergrootglas staat voor in het grote geheel toch details kunnen zien.

Font:
Het font is een strak, zakelijk font. Past goed bij de strakke lijnen van het beeldmerk.

Kleurassociaties in het logo:
Turquoise: stabiliteit, rust, groei en orde.
Paars: wijsheid, creativiteit en fantasierijkkwaliteit.

Happy Healthcare

2017-11-27T09:11:34+01:00

Logo ontworpen voor Happy Healthcare. Een bedrijf die mensen helpt aan een gezondere levensstijl. Dit door gezonder eten, minder suiker en powerwalken.

Op Facebook kreeg ik deze recensie:
Het is hoog tijd voor een “veer-in-je-reet”bericht.¬†Kobien van der Luit¬†van¬†Luidt Design¬†heeft dat mooie logo voor me ontworpen! Ik ben er elke dag gelukkig mee!
En wat ook zo fijn is; ze helpt me met mijn website als ik weer eens iets bedacht heb, wat makkelijk lijkt, maar in uitvoering nog best heel lastig is 

Ga naar de bovenkant