Was en Strijkstudio 2.0 | Logo en Sign

2022-07-22T14:53:33+02:00

Voor de Was en Strijkstudio 2.0 heb ik het logo mogen ontwerpen. Helene heeft het bedrijf overgenomen en wilde professioneel overkomen. Ze heeft veel klanten bij zorginstellingen, hotels en festivals. Veel onderweg dus, dan kan een sign op je auto niet ontbreken. Het moest vrolijk maar toch zakelijk zijn.

Ook zoiets nodig? info@luidtdesign | o6 16 38 70 15

Logo Versfeld Akoestische Montage BV

2022-05-23T06:13:35+02:00

Voor VAM BV een nieuw logo ontworpen ivm aanpassen van de bedrijfsnaam. Omdat het bedrijf akoestische wanden en plafonds monteert, heb ik gekozen voor een soort beeldmerk wat dat laat zien. Geluidstonen die stoppen tegen een wand / muur. Om het geheel wat kracht bij te zetten heb ik gekozen voor een rood accent. Ook heb ik een diapositieve versie gemaakt.

Logo Brenda Westerveld Management

2022-05-03T10:01:26+02:00

Brenda vroeg me of ik een logo voor haar wilde ontwerpen. Hoewel ze al een aantal jaar werkt als zzp-er had ze dat nog niet eerder nodig. Nu wordt ze shirtsponsor en dan spreekt een logo toch meer aan als alleen tekst. Ze vertelde wat ze voor werk doet en dat het logo vriendelijkheid moet uitstralen. Omdat ik Brenda heb ontmoet als een uitgesproken en spontaan iemand vond ik dat het ook kleurrijk moest zijn.

Werk jij ook al een tijd voor jezelf en wil je ook wat professioneler voor de dag komen met een logo of huisstijl? Neem contact met me op, dan kan ik je logo ook afstemmen op je persoonlijkheid en/of professionaliteit.

info@luidtdesign.nl | 06 16 38 70 15

Bucketkist | met beschrijfbare kaartjes

2021-01-12T06:25:30+01:00

Een mooi project mogen vormgeven. Ik kreeg de vraag om een doosje te maken (geen standaard maar helemaal op maat gemaakt). Daar gaat mij vormgevershart toch echt wel sneller van kloppen 😉
Het was de bedoeling om een bucketkist te maken. Dus eigenlijk een bucketlist maar dan in een andere vorm. Daarnaast moesten in de “kist” nog kaartjes komen waar wensen opgeschreven kunnen worden. Ook heb ik nog een aantal wensen op de kaartjes laten drukken.

Deze kan ik weer van mijn bucketlist strepen 😉 …..

Flyer Praktijk Kim van Gestel

2020-01-22T07:15:13+01:00

Voor Praktijk Kim van Gestel een flyer ontwikkeld die goed aansluit bij de doelgroep (18 – 24 jaar) en de huisstijl. Het moet jongvolwassenen aanspreken doordat de flyer je triggert om te checken of je “het” ook hebt en zo aan het denken zetten.

Bouwbureau Kramer

2018-09-17T06:49:23+02:00

Van Marie | Bouwbureau Kramer kreeg ik de vraag of ik zijn huisstijl een beetje kon verfrissen. Eigenlijk hoefde het logo niet aangepast, maar als ik een andere optie had stond hij er wel voor open. Het rood moest blijven, dat was een must! Natuurlijk heb ik verschillende nieuwe opties voorgeschoteld en heb Marie kunnen overtuigen om ook het logo aan te passen.

Voor de huisstijl heb ik vervolgens het lijnenspel doorgevoerd en tot een nieuw fris geheel gekomen.

PMME

2018-06-19T16:33:20+02:00

De wens was om een folder aan te kunnen bieden na een gesprek. Of het nu op een beurs was of na een netwerkgesprek. Niet te groot, waarin duidelijk beschreven staat wat ze doen, wie ze zijn en waarom je met PMME in zee moet gaan. Ik ben uitgekomen op een 3-luik folder. Ligt makkelijk in de hand, makkelijk in een binnenzak te stoppen en voldoende ruimte voor tekst. Om het wat levendiger te maken heb ik ook wat foto’s en illustraties toegevoegd.

Ga naar de bovenkant