Huisstijl Bekker Organisatie Advies

2019-03-29T12:18:39+01:00

Voor Michiel Bekker en logo en huisstijl mogen ontwerpen.

 Motto: Doe wat nodig is en doe dat goed
Pay-off: orde in de inhoud | rust in het proces | duidelijkheid voor de mensen

Aan de hand van ons contact heb ik wat steekwoorden opgeschreven die bij me opkwamen; Human Resource Manager | Mensen | Personeel | Persoonlijk | Proces | Traject | Duidelijkheid | Transparantie | Organisatie | Zakelijk | Duimpje | Goed | Oke | Orde | Rust | Management

Het beeldmerk staat voor proces, kleuren lopen in elkaar over. Aan elkaar verbonden in een cirkel. De cirkel in het midden is het centrale punt, de organisator. Verder vond ik het grappig de B van Bekker erin te verwerken. Strak font, zakelijk, staat goed bij de ronde vorm van het beeldmerk. Kleuren: Blauw staat voor vertrouwen, duidelijke communicatie en betrouwbaarheid. Roze staat voor energie en spanning.

Bouwbureau Kramer

2018-09-17T06:49:23+02:00

Van Marie | Bouwbureau Kramer kreeg ik de vraag of ik zijn huisstijl een beetje kon verfrissen. Eigenlijk hoefde het logo niet aangepast, maar als ik een andere optie had stond hij er wel voor open. Het rood moest blijven, dat was een must! Natuurlijk heb ik verschillende nieuwe opties voorgeschoteld en heb Marie kunnen overtuigen om ook het logo aan te passen.

Voor de huisstijl heb ik vervolgens het lijnenspel doorgevoerd en tot een nieuw fris geheel gekomen.

PMME

2018-06-19T16:33:20+02:00

De wens was om een folder aan te kunnen bieden na een gesprek. Of het nu op een beurs was of na een netwerkgesprek. Niet te groot, waarin duidelijk beschreven staat wat ze doen, wie ze zijn en waarom je met PMME in zee moet gaan. Ik ben uitgekomen op een 3-luik folder. Ligt makkelijk in de hand, makkelijk in een binnenzak te stoppen en voldoende ruimte voor tekst. Om het wat levendiger te maken heb ik ook wat foto’s en illustraties toegevoegd.

Flyer Eethuijs.com

2018-02-09T11:02:13+01:00

Het Eethuijs wil zich ook gaan richten op senioren. Het komt steeds vaker voor dat er in verzorging- en bejaardenhuizen niet meer gekookt wordt. Het Eethuijs wil daar iets aan doen en de oudere mens bedienen met gezond en lekker eten!

Kim van Gestel

2017-11-27T09:48:54+01:00

Logo gemaakt voor Kim van Gestel, psycholoog. Ze gaf aan iets met het oog te willen uit een vorig logo. Het vorige logo was gebaseerd op een kralenketting. Ik heb daarom de ronde vorm terug laten komen van de ketting. Bij dit beeldmerk zie je een oog verwerkt in een vergrootglas. Het oog staat voor visie, meekijken, controlerende functie. Het vergrootglas staat voor in het grote geheel toch details kunnen zien.

Font:
Het font is een strak, zakelijk font. Past goed bij de strakke lijnen van het beeldmerk.

Kleurassociaties in het logo:
Turquoise: stabiliteit, rust, groei en orde.
Paars: wijsheid, creativiteit en fantasierijkkwaliteit.

Go to Top