Eat Smile Relax 2.0 | Responsive website
Inge was uitgekeken op haar website en wilde hem wat rustiger. De kleurige website paste niet meer bij haar huidige huisstijl. Na wat aanpassingen hier en daar het resultaat.
Een kijkje nemen op deze site? Ga naar www.eatsmilerelax.nl
Responsive website Stichting Pavijen
Voor Stichting Pavijen een mooie, overzichtelijke en duidelijke website gemaakt. De website was niet in eigen beheer, dus heb ik geholpen met het verhuizen van het domein. Daar hoorde natuurlijk ook een nieuwe site bij. De site is responsive, dus goed leesbaar op ieder device.
Flyer Praktijk Kim van Gestel
Voor Praktijk Kim van Gestel een flyer ontwikkeld die goed aansluit bij de doelgroep (18 – 24 jaar) en de huisstijl. Het moet jongvolwassenen aanspreken doordat de flyer je triggert om te checken of je “het” ook hebt en zo aan het denken zetten.
Website Restaurant ’t Klooster
Voor Restaurant ’t Klooster uit Wijk bij Duurstede heb ik de bestaande website een nieuwe look gegeven. De wensen waren een makkelijker zelf bij te houden website en een mogelijkheid van een webshop. Met het oude thema was dat niet mogelijk. De webshop is nog in de maak, maar komt binnenkort ook online.
De website werkend zien?
3-luik folder Praktijk Puur Balans
Voor Praktijk Puur Balans heb ik deze folder gemaakt, als aanvulling op de website. De huisstijl is doorgetrokken van het logo, briefpapier en facebookheader om het een mooi geheel te maken.
Banners Easy4Office
Voor Easy4Office heb ik een aantal banners gemaakt, die ieder zijn eigen doelgroep aanspreekt. Belangrijk hierbij is dat het wel binnen de huisstijl past en daardoor herkenbaar is voor bezoekers.
Praktijk Puur Balans | Logo en huisstijl
Voor Praktijk Puur Balans een logo en huisstijl ontworpen. Het idee van Berga was een uil omdat dat past bij haar praktijk. De kleuren zijn vrolijk en laagdrempelig. Ook door het font is het niet zakelijk en maak je snel contact.
Logo ontwerp | Henriette van Hemert
Voor Henriette heb ik dit logo mogen ontwerpen. Na een gesprek wist ik dat ze van strak maar niet te zakelijk houdt. Dit beeldmerk staat voor duidelijkheid, bedrijf om op te bouwen, gids in het doolhof.
Naast de donkere kleur is er bewust voor een heldere blauwe kleur gekozen.
LinkedIn profiel professioneel
Voor van der Pol – Financieel Advies de LinkedIn pagina op een professionele manier gevuld. Door de header met logo ziet het geheel er meteen heel professioneel uit.