Voor Phoenix een mooie wervingsflyer mogen ontwerpen. Het doel is om meer leden aan te trekken, daarom is deze flyer ook afgedrukt als A1 poster.
Logo en huisstijl Casa Baliza
Kobien2018-02-09T10:57:46+01:00Voor een startende B&B in Spanje heb ik een logo mogen ontwerpen dat past bij de doelgroep. Ik heb de volgende briefing ontvangen voordat ik begon met het ontwerp van het logo.
“De naam van de B&B is Casa Baliza. Dit is voorgekomen uit een samentrekking van Bali en Ibiza waar ik heel graag op vakantie ga. Ik vind de sfeer hier heerlijk en het gebruik van natuurlijke materialen in de villas spreken me heel erg aan. Casa Baliza krijgt ook deze invloeden met hemel bedden, buddah beelden, Egyptisch katoen en veel natuurlijke materialen. Dit alles wel met een gezellige sfeer want dat vind ik het belangrijkst, create a home away from home.
Daarnaast betekent Baliza in het oud Spaans ook licht punt / baken. Ik zou graag de baken zijn voor mensen in mijn B&B. Qua kleuren vind ik turquoise, paars en grijs erg mooi. Ik zat zelf te denken aan iets wat kenmerkend voor Bali en Ibiza is en dat is een gekko, maar ik ben helemaal niet creatief dus dat laat ik graag aan jou over…. Ik zit qua prijs in het hoger segment dus de doelgroep is met name koppels tussen de 28-65 jaar die van luxe en comfort houden.”
Naast het logo heb ik ook de huisstijl ontworpen die volledig past en aansluit bij het logo.
En uiteindelijk kreeg ik voor dit project ook een prachtige recensie: “Kobien is een prettig persoon om mee samen te werken. Creatief, snel en met gevoel voor detail heeft ze een fantastisch logo ontworpen waar we heel blij mee zijn. “
Kim van Gestel
Kobien2017-11-27T09:48:54+01:00Logo gemaakt voor Kim van Gestel, psycholoog. Ze gaf aan iets met het oog te willen uit een vorig logo. Het vorige logo was gebaseerd op een kralenketting. Ik heb daarom de ronde vorm terug laten komen van de ketting. Bij dit beeldmerk zie je een oog verwerkt in een vergrootglas. Het oog staat voor visie, meekijken, controlerende functie. Het vergrootglas staat voor in het grote geheel toch details kunnen zien.
Font:
Het font is een strak, zakelijk font. Past goed bij de strakke lijnen van het beeldmerk.
Kleurassociaties in het logo:
Turquoise: stabiliteit, rust, groei en orde.
Paars: wijsheid, creativiteit en fantasierijkkwaliteit.
Uitnodigingskaart
Kobien2017-11-27T09:41:42+01:00Uitnodigingskaart gemaakt voor een 50-jarige. Ik heb 2 opties voorgelegd, uiteindelijk is de kaart met de sterren gekozen.
Uitnodigingskaart
Kobien2017-11-27T09:40:21+01:00Een mooie uitnodigingskaart gemaakt voor een 80-jarige.
Het Eethuijs
Kobien2017-09-20T10:15:10+02:00Mooie complete huisstijlklus. Het Eethuijs verzorgt gezonde maaltijden voor iedereen die geen zin of geen tijd heeft om te koken. Verse en gezonde maaltijden aan huis bezorgd in de regio Wageningen. Ik heb eerst het logo ontwikkeld aan de hand van de voorkeuren van Hannah, de opdrachtgever. Daarna hebben we nog wat zitten dubben over de te gebruiken kleuren, maar uiteindelijk is het groen geworden. Na het logo was de huisstijl aan de beurt, eerst visitekaartjes en daarna een flyer.
Maar ook de website heb ik voor Hannah ontwikkeld. Het is een mooie rustige site met webshop, die goed werkt en gebruiksvriendelijk is. Ook niet onbelangrijk tegenwoordig, hij is responsive. Dat wil zeggen: je kan de site ook op tabletformaat en op je mobiel goed bekijken. Website live zien?
Prachtige recensie ontvangen van Hannah, ze schreef:
“Niets dan lof over Luidt Design!
Kobien heeft een uitstekend gevoel voor grafisch design. Ze luistert goed naar je wensen en dat zie je terug in het resultaat. Ze zet je gedachten op papier en denkt met je mee.
Emails met vragen worden binnen een dag beantwoord en ze geeft een duidelijke uitleg bij de oplevering van je website.
Ik ben meer dan tevreden.”
InfoGraphics
Kobien2017-06-13T11:07:19+02:00Voor MeteoGroup infographics mogen ontwerpen. Deze zijn later gedrukt op A1 en A2 formaat.