Kleur is een factor die nog altijd wordt onderschat. Welke kleur kies je voor een logo of een website? Wist je dat blauw voor intellectueel staat? Nu ik dit schrijf vraag ik me af; waarom heb ik geen blauw gekozen…. Nee ik heb gekozen voor oranje. Deze kleur staat voor warmte, veiligheid, passie en plezier. Precies zoals ik ben en zoals ik mijn bedrijf in de markt wil zetten. De combinatie van kleuren zegt dus meer over jouw, je product of bedrijf dan je zou denken. Een rare, goede of opmerkelijke combinatie van kleuren kunnen zelfs emotionele reacties oproepen! Tip van vandaag is dus; Denk na over de kleuren die je gebruikt in je producten, reclame, advertenties offline en online, persberichten, content en ook je website.

Nu hoor ik je denken, wat past er dan het beste bij mijn bedrijf? Ga je voor rood, de kleur van energie, moed, kracht, opwinding en warmte. Of toch voor groen? Dan kies je voor balans, verfrissing, herstel, gezondheid en evenwicht. Of nee, ik kies toch voor optimisme, geel.  Zit je te twijfelen en heb je hulp nodig? Ik hou me aanbevolen!
Stuur me een e-mail of bel me op 06 16 38 70 15.