2020-10-02T06:48:49+02:00

Certificaat | DTN

Voor DTN (voorheen MeteoGroup) heb ik de certificaten mogen omzetten naar de nieuwe huisstijl. Ook heb ik het drukwerk mogen verzorgen. De isobaren over het blauwe vlak zijn een UV-toplaagje waardoor het glimt. Omdat we natuurlijk in deze rare tijd leven heb ik ook een digitale versie gemaakt, zodat er na een online workshop ook een online certificaat verstuurd kan worden.

2020-09-11T13:50:55+02:00

Flyer

Voor KJP Dumoulin een informatieflyer gemaakt. Omdat het een informatieflyer is, staat er erg veel tekst op. Om het toch aantrekkelijk te maken heb ik de vormen op de flyer opvallend gemaakt.

2020-06-30T16:14:14+02:00

Responsive website Stichting Pavijen

Voor Stichting Pavijen een mooie, overzichtelijke en duidelijke website gemaakt. De website was niet in eigen beheer, dus heb ik geholpen met het verhuizen van het domein. Daar hoorde natuurlijk ook een nieuwe site bij. De site is responsive, dus goed leesbaar op ieder device.

De site werkend zien? 

2020-01-22T07:15:13+01:00

Flyer Praktijk Kim van Gestel

Voor Praktijk Kim van Gestel een flyer ontwikkeld die goed aansluit bij de doelgroep (18 – 24 jaar) en de huisstijl. Het moet jongvolwassenen aanspreken doordat de flyer je triggert om te checken of je “het” ook hebt en zo aan het denken zetten.

2019-12-04T14:16:24+01:00

Website Restaurant ‘t Klooster

Voor Restaurant ‘t Klooster uit Wijk bij Duurstede heb ik de bestaande website een nieuwe look gegeven. De wensen waren een makkelijker zelf bij te houden website en een mogelijkheid van een webshop. Met het oude thema was dat niet mogelijk. De webshop is nog in de maak, maar komt binnenkort ook online.
De website werkend zien?

2019-12-02T07:04:05+01:00

3-luik folder Praktijk Puur Balans

Voor Praktijk Puur Balans heb ik deze folder gemaakt, als aanvulling op de website. De huisstijl is doorgetrokken van het logo, briefpapier en facebookheader om het een mooi geheel te maken.

2019-09-13T15:57:27+02:00

Logo ontwerp | Henriette van Hemert

Voor Henriette heb ik dit logo mogen ontwerpen. Na een gesprek wist ik dat ze van strak maar niet te zakelijk houdt. Dit beeldmerk staat voor duidelijkheid, bedrijf om op te bouwen, gids in het doolhof.
Naast de donkere kleur is er bewust voor een heldere blauwe kleur gekozen.

Meer laden